miercuri, 20 aprilie 2016

Scrisoarea III - parodia unui imigrant


Imigranți, copii de suflet ai lui ăla cu A mare
Nu puțini, milioane, după ultima estimare,
Răspândindu-se în roiuri întind corturi uriașe
Și ascunzându-se în ele fac planuri ucigașe.

Iată vine-un imigrant ce părea mai descurcăreț
Johannis privind la dânsul îl întreabă cu dispreț:
- Was ist das?
- Was? Și de mai știi și românește
Domnul nostru vrea să-ți spună ceva ce te privește.

La un semn deschisă-i calea și se-apropie de Cotroceni
Un imigrant atât de simplu că se pierdu printre bucureșteni. 
- Tu ești Johannis?
- Da imigrante! 
- Am venit să-ți cer să ne primești,
România e frumoasă, e o țară ca-n povești.
- Orice gând ai imigrante și cu orice planuri vei fi sosit
Cât suntem încă la pace eu îți zic du-te de unde-ai venit.
Despre partea cu primitul, noi și-așa suntem săraci
Iar în România nu prea ai nici ce să faci.
Mai bine fă întoarsă de pe-acum a ta cale
După cum te văd nu prea ai nici parale.
De-o fi una, de-o fi alta... Nu am centre pentru voi
Nu vă pot îndeplini nici cele mai simple nevoi.
- Cum? Când Schengen e aproape, să-mi închipui crezi că pot
Să trimit toți imigranții înapoi pe feribot?
O, tu nici visezi Johannis, câți au vrut să mă întoarcă
Grecii, sârbii, ungurii au vrut să mă pună în barcă,
Președinți de țară, miniștrii, generali, toți fără folos se-adună
Să de-a piept cu imigranții ce au tricouri cu semilună.
Adu-ți aminte cum a fost demult cu cavalerii-n zale lucii
I-am prins pe toți și i-am pus frumos la umbra crucii.
Acum iar vă strângeți împotriva imigranților care
Doar vin râzând de peste tot, dinspre pământ și mare.
Mi-e destul pe facebook doar un simplu semn a face
Și-ntreg Apusul își trimite toate neamurile-ncoace.
Doar în Siria văzut-ai câte forțe s-au aliat
Am cu toate țările o listă în mod detaliat.
Când văzui atâtea avioane, câtă frunză câtă iarbă
Le-am zis la ai mei să fugă dacă țin la a lor barbă.
După toate acestea să mă împiedic de-un președinte?
Și să mă-ntorc înapoi ascultând de-ale lui cuvinte?
- Un președinte, da, căci șeful țării ce-l privești
Nu e român de rând, el are origini nemțești.
Nu ți-aș dori vreodată ca într-o zi să ajungi să ne cunoști,
Nu știu cum ne vezi de-afară, dar nu suntem niște proști.
De dincolo au venit mulți de-au vrut să ia pământ și apă
Dar majoritatea nu au luat altceva decât țeapă.
Eu? Poate-ai crede că sunt pus aici de formă
Am câștigat alegerile jurând să fac reformă,
Dar cum? În țara asta nimica nu se schimbă
Unul muncește și zece pe lângă el se plimbă.
N-avem nici măcar autostrăzi, nu circuli ca-n occident
Vei conduce numai pe naționale și vei muri în accident.

Și abia plecă imigrantul... și se urcă în a lui Pasat
În graba lui spre răzbunare accelerația călcând apăsat,
Pe DN1 era aglomerat și depăși riscant două mașini
Cu gândul de-a invada mai repede această țară de creștini.
Drum în lucru..., ce mai frâne, derapare, izbitură
Un carambol se făcu înainte de Ploiești, la cotitură.
Pe facebook Johanis urmărește cu atenție evenimentul
Imigranților, așa-i la noi, acesta a fost avertismentul.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu