vineri, 10 februarie 2017

A iubi sau nu

      Iubirea… e ușor să scrii despre ea în lipsa ei ori când ești în căutarea ei. Dar după ce ai găsit-o cum rămâne? Când te uiți la dreapta ta și jumătatea vieții tale te întreabă de ce o iubești, ce răspunzi? Și după 10 sau 20 de ani ce răspunzi? Orice justificare e valabilă doar dacă sufletul se deschide către cer, căci iubirea de acolo vine. Poate e surprinzător dar răspunsul e mereu același: te iubesc pentru că ne înțelegem de minune. Mă accepți așa cum sunt știind că un om nu prea se schimbă niciodată. Mă iubești și atunci când o ducem foarte greu și poate nu avem bani de pâine. Te iubesc pentru că tu mă iubești mai mult decât orice pe lumea aceasta. Te iubesc pentru că atunci când conștientizez iubirea pentru tine îmi dau seama că sunt fericit și până la urmă aceasta este scopul fiecărui om în lume, să fie fericit.
     Cu iubirea e simplu :) dar vreți să știți de ce divorțează lumea? Eu știu! Nu fiindcă aș fi deștept, nu sunt! Nici pentru că eu însumi am trecut prin așa ceva. Știu pentru că m-am gândit la asta. Orice om de pe planeta Pământ are dreptul la răspunsuri cu privire la viață. Dacă cineva caută răspunsuri le va găsi! Întreabă și ți se va răspunde! Google știe :) Caută și vei afla!
     În fine, soția sau soțul sunt așa cum vi-i imaginați. Erou sau condamnat… eroină sau pierzătoare… Totul se află în capul vostru și tot acolo vă scrieți destinul cu litere de neșters.
“Mai dă-mi o șansă?” Serios?? Când iubești pe cineva dă-i drumul, nu? Și dacă se va întoarce la tine te iubește cu adevărat… N-aș vrea să fiu persoana care risipește ceața legendelor demult apuse dar cine te iubește nu te va părăsi niciodată pentru că te iubește.
     Lăsând vorbele deșarte la o parte, e nevoie de curaj în iubire. Ai curajul să iubești pe cineva până la sfârșitul vieții? Ești un erou! Iubirea nu este făcută să dureze printre oameni deși ea este perfectă și infinită.       Oamenii nu sunt așa, ei caută să pună capăt iubirii fiindcă oamenii se supun timpului.
     Vreți adevărul? Lumea nu ține cont de iubire pentru că banii și interesele cumpără iubirea iar mai jos de atât nu se poate. Nu mai e cum a fost mai demult. Ups, mai demult a fost la fel ori poate și mai rău.
     Atunci ce este iubirea? …eroism, o poveste cu eroi …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu